Vi har spolat is på basketplanen längst med Östersjövägen i Kristineberg nedanför "studenthuset" på Kristinebergsävgen 4-8. Alla är varmt välkomna att åka skridskor.
- Glöm inte hjälm, åkning sker på egen risk.
- Gå inte ut på isen när den är nyspolad.
- Ta med skräp och släng i papperskorgar.
- Visa hänsyn om ni har puck och klubba och håll er gärna på en sida av planen.
- Var rädda om varandra och ha kul!