Isbana i Kristineberg

Vi har spolat is på basketplanen längst med Östersjövägen i Kristineberg nedanför "studenthuset" på Kristinebergsävgen 4-8. Alla är varmt välkomna att åka skridskor. 

- Glöm inte hjälm, åkning sker på egen risk. 
- Gå inte ut på isen när den är nyspolad. 
- Ta med skräp och släng i papperskorgar. 
- Visa hänsyn om ni har puck och klubba och håll er gärna på en sida av planen. 
- Var rädda om varandra och ha kul!