Vi byter fastighetssystem

  • Vi byter fastighetssystem och t.ex. "Mina Sidor" kommer att se lite annorlunda ut. Det kommer inte påverka varken er sökande eller hyresgäster. Funktionerna kommer vara detsamma men med några nyheter. Syftet med det nya systemet är att det ska medföra effektivare administration och ett ökat utbud av Byggebos digitala tjänster.

 

  • Vill du göra ändringar i din profil? Tyvärr kommer det inte gå att uppdatera din profil mellan 29/11-12/12 på grund av systembyte. Vänligen avvakta till efter den 12/12. Har du frågor kan du kontakta oss på 010-35 63 600

 

  • I samband med att vi uppdaterar fastighetssystem kommer hanteringen av hyresavierna att förändras något från och med hyresavin för januari:

    E-faktura - Ingen förändring. Du fortsätter få fakturan direkt i din internetbank.

    Autogiro - Du kommer inte få någon hyresavi skickad till dig om det inte skett någon förändring på din debitering.

    KIVRA - Har du valt att få post via KIVRA kommer du få din faktura därigenom.

    Pappersfaktura - Vi erbjuder fortfarande pappersfaktura men från och med början av 2025 kommer vi på grund av administration och miljöpåverkan börja ta ut en fakturaavgift, mer information kommer.

 

Mer info kommer - sidan uppdateras löpande.